De Schizofrenie van de Service afdeling

Zodra bedrijven inferieure producten maken, hebben ze een servicedesk nodig. En laten we eerlijk zijn, ieder bedrijf heeft wel eens iets wat kapot gaat en heeft dus eigenlijk een afdeling nodig die klachten behandelt. Dezelfde bedrijven hebben meer en meer...

De angst van de middelmanager voor Enterprise Social Networking

Je hoort het vaker en vaker: ‘Voor een geslaagd adoptietraject binnen een organisatie speelt het middelmanagement een cruciale rol’. Dit geldt in sterke mate ook voor de adoptie van Enterprise Social Networking, zeg maar het interne gebruik van social media. De...

3D-printen als marketingmiddel voor 3D-software

3D printen is hot, dat weten we ondertussen! We zien de mooie voorbeelden links en rechts voorbij schieten. Van modieuze 3D-schoenen, naar protheses tot hele grachtenpanden. Echter, de marketingwereld heeft het nog niet volledig omarmd als marketingmiddel en dat is...

Augmented en virtual reality op de meubelboulevard

Met de koop van Oculus Rift door Facebook, Google’s Glass-project (plusTango ook) en de aankoop van PrimeSense (de maker van de Kinect-chip) door Apple komt er telkens meer aandacht voor virtual en augmented reality. De vraag is daarbij waarom deze grote bedrijven...

Get in touch with Arjen

4 + 4 =